2015. június 24., szerda

Chapter Three /Lora/

Sziasztok! Itt is lenne a harmadik fejezet. Remélem tetszett az első kettő is, és örömmel fogtok bele a harmadik, Lora szemszögéből íródó részbe is. Jó szórakozást kíván a Felkavarva kft. Örülünk, hogy a mi történetünket választottátok! (köszönöm a figyelmet! Nem is szaporítom tovább a szót) – s nem is viccelődöm ennyit előtettek ez mind maradjon az én titkom! :D
xx Virág

Már reggel bent voltunk az irodában, hogy elintézzük a maradék papírmunkát, majd a további szabadidőnkre is maradtak dolgaink. Sokan akartak velünk beszélni; Roland megadta az étterem címét, amit gondosan térképen be is jelölt, hogy merre van. Fél órányira a házunktól körülbelül, ha nincs forgalom este. Ma Vanda is furán viselkedett, mintha izgult volna az este miatt. Biztos Marco miatt – gondoltam vigyorogva, miközben mindenkitől bocsánatot kértem, ha éppen a barátnőm nem válaszolt semmire. Az én gondolataim is máshol jártak, de ott volt a szekrényemben a 37-es számú mez is, amit néha titokban szagolgattam. Tiszta volt, csak Erik illata lepte be. Sosem kérdeztem Vandát, hogy mi újság vele, hiszen láttam rajta; szerelmes, de még magának is alig tudja bevallani, majd ma este!
Munkaidőnk végén haza siettünk, majd mindenki ment a saját útjára. Lezuhanyoztam magamról az aznapi piszkot magamról, majd kivettem a táskámból a mezt, és magamra kaptam. Teljesen elfedett, de kényelmesnek éreztem, s így ültem ki a tetőre egy rajzfüzettel és egy ceruza, radír társaságában, persze mielőtt kimásztam az ablakon már eleve ment bentről a zene is. Erik-et rajzoltam le, vagyis ahogy emlékeztem rá. 37-es szám mögött barna szemek, aranyos mosoly bújuk elő. Imádtam lerajzolni őt, mást mostanában nem igen rajzoltam, csak srácokat, akik tetszenek. Régi barátok, vagy szimplán jóképű férfiakat, amire kedvem volt. Miután a telefonom jelzett, hogy már öt óra; gyorsan visszakászálódtam a szobámba, és a fürdőszobába vonultam, majd sminket kentem magamra, a hajamat már megmostam finom eperillatú samponnal, később a ruhámat is magamra vettem, és a hajzuhatogom csak a vállamra omlott tehetetlenül. Mezítláb a szőnyegemen táncoltam egy darabig, majd felszólt Vanda, hogy indulni kéne, különben elkésünk, így felvettem a cipőmet, és a kistáskámmal lesiettem a lépcsőn. Felvettem a fekete kabátom, majd a kocsiba szálltam, az anyósülésre, és elindultunk a vacsorára. Leparkolva egy tetszetős helyen kiszálltam, és elindultam befele Vandával. A ruhám kéken ragyogott a holdfényben, ami remekül kiemelte a szememet. Boldogan nyitottam ki az ajtót, majd áthaladva az asztal között odaértünk az elnökhöz, aki mosolyogva fogadott minket, majd szabadra bocsájtott, azzal a feltétellel, hogy érezzük jól magunkat, ami nem lesz nehéz, főleg, ha a hercegem is itt van. Elvonultam gyorsan a mosdóba, ugyanis otthon nem volt időm, vagyis elrajzoltam azt, majd megigazítottam a hajamat, a sminkemet, és kifelé indultam. Akkora már Vanda Marco-val tárgyalt, és nem akartam őket megzavarni. Miközben társaságot kerestem magamnak valaki megszólított hátulról, és megpördültem, amire a szoknyám is táncra perdűlt velem együtt. Vidáman néztem bele az ismerős tekintettekbe, és a tulajdonosa két pohár bort tartott a kezében.
-          Iszol velem egyet? – kérdezte kedvesen, és bólogatta fogadtam el az italt, majd belekortyoltam. Aranyos srác volt, s közben csomó dolgot megtudtam róla, ami egyre jobban tetszett. Szeret futni, ha nem focizik, akkor a szaladással vezeti le a feszültséget, vagy csak élvezni akarja a szelet, ami vele együtt tart mindenhova. Imád sportolni, s ha nem teszi, azt megérzi, és kicsit idegesebb lesz az nap, de sosem akarja elrejteni az örömét, illetve nem akarja felmutatni a mérgét – Szereted a focit? – kérdezte meg a legrosszabb kérdést, amit nekem bárki fel tud tenni.
-          Annyira nem vagyok odaérte – felelem – Inkább a barátnőm, Vanda játssza szívesen. Fociösztöndíjat is kapott, majd ide vették át – meséltem neki, miközben elvesztünk egymás tekintetében. Éreztem, hogy az érzés nem lehet kölcsönös.
-          Hogy-hogy te is jöttél vele? – folytatta, majd egy kicsit elbizonytalanodott, hogy jogos-e a kérdés – Mármint, egyáltalán nem baj, hogy te is jöttél. Örülök neki, vagyis – túrt bele zavartan a barna hajába, amit felzselézett. Az öltönye nagyon elegáns volt. Tetszett, ahogy állt rajta, és feszült rajta a fehér inge.
-          Jobban tudok németül Vandánál, és engem is átvettek az átlagomat tekintve – felelem, és mivel nem akartam ezt mutogatni, inkább nem folytattam tovább, de maga is rájött. Bárki rájött volna, hogy akkor milyenek lehetnek a tanulmányi eredményeim.
-          Akkor egészen magas átlagod lehet – apró mosolyt villantott, amitől már olvadni kezdtem. Éreztem, ahogy elönt a melegség, amikor a DJ játszani kezdett, és mindenki a parkettre vonult. Mi se maradtunk ki a sorból, és kuncogva táncoltam Erikkel, aki boldogan volt a társaságomba, amikor bejelentette a srác, hogy karaoke kezdődik. Páran bátran elindultak felfele, majd, ahogy észrevettem, hogy Vanda nem megy sehova odasiettem hozzá, miközben Erik kezét fogtam, majd odaérve hozzájuk megfogtam a barátnőm kezét, és a színpad mellé húztam.
-          S, most énekelni fogsz! – fordítottam a lépcső felé, de ellenezte az ötletemet – Figyelj! Egyszer élünk! Remek tehetséged is van hozzá, szóval nem panaszkodhatsz! – kacsintottam rá, majd meglöktem, amivel felugrott az emelvényre. Kézbe kapta a mikrofont, és választhatott dalt, hogy melyiket is akarja. Mindenki tombolt, és ropta előtte. Visszamentem a srácokhoz, ahol Marco tátott szájjal nézte a barátnőmet – Vigyázz, azt hiszem láttam a közelben egy legyet, de van egy érzésem, hogy más is le fog ott menni – vigyorogtam, majd Erikre néztem, aki visszamosolygott rám, és összekulcsolta a kezeinket. Jó érzés volt, nagyon jó. Amikor két szám lement Vanda lejött, és felénk sandított. Pirulva engedtük el egymás kezét, ahogy meglátott minket a barátnőm.
-          Máris pasizol? – vigyorgott rám, majd újra táncolni kezdtünk. Már négyen egy kupacban bent a tömeg közepén. Talán az ötödik dalon lehettünk túl, amikor a 17-es tért a tánctérre egy pohár borral a kezében, és ahogy a hatodik dal szólalt meg – ami elég pörgős szám volt – a pohár tartalma mind a szőke barátnőmre ömlött, aki boldognak érezte magát mind idáig. Csak annyit éreztem az egészből, hogy ordítani kezd, majd elhúzza. Tátogva köszönök el Eriktől, majd lekapom a dzsekim a fogasról, és meg is érzem a hűvös időt. Kocsiba ülünk, és hazafelé tartunk.
-          Soha többé nem bulizok focistákkal – tör ki belőle, de ez csak harag, ami az ital miatt jött ki belőle. Ugye? Láthatja rajtam, hogy nagyot sóhajtok, mert ha igaz, akkor én sem fogok egy partira se eljutni.

Hazaérve lefürödtem, majd kibújtam a szoknyából, és felkötöttem a hajam. Felhúztam a mezt, és elővettem a telefonom, de ezzel a mozdulattal a táskámból egy cetli is kipottyant. Számok szerepelte rajta, és vigyorogva dőltem le az ágyamba. Erik telefonszáma itt a kezemben. Mit kezdjek vele? Rögtön beleírtam a névjegyzékembe, és küldtem is egy üzentet, hogy meg van az üzenete, majd másodpercekkel később kapok rá választ, hogy lenne kedvem egyszer elmenni vele valahova, amire vigyorogva válaszolok, hogy persze. Így fogok vasárnap este vacsorára menni Erik Durm-vel, a 37-es számúval, aki odaadta a mezét, amiben most is vagyok, és ez az egyetlen ruhadarab, amit szeretek, és bő szabású. Lassan elszenderegtem. A telefonomat természetesen feltettem tölteni, de azt is már félálomban tettem meg.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése